söndag 3 januari 2016

Bara mina bästa recept

Hej allihop. Jag har ägnat dagen åt att knåpa ihop en ny kycklingrätt hit till bloggen. Lagat, skrivit ihop receptet och fotat. Ätit maten tillsammans med familjen har jag också gjort. Maken tog två rejäla portioner fast han inte är särskilt förtjust i kyckling så det kan ju ses som ett gott betyg. Men tyvärr kände inte jag själv att kycklingrätten blev tillräckligt bra för att få vara med här på bloggen. Den var god men jag ville att den skulle vara jättegod! Tidigare pressade jag mig själv till att få ut så många recept som möjligt här på bloggen, nu tänker jag på ett helt annat sätt. För mig är det inte antalet inlägg som jag kommer att lägga fokus på. Nej, det är inlägget, alltså receptet i sig som är det viktigaste. Jag vill att alla recepten som finns här ska vara aktuella, inte bara det allra senaste. Och tanken är att vilket recept ni än väljer att använda så ska det vara något som jag stolt kan stå för. Något som jag själv tycker är riktigt gott. Inte något halvdant som jag hastigt och lustigt slängt ihop för att hålla en viss hastigheten på inläggen. Så med de tankarna struntar jag i att lägga upp dagens kycklingrecept. Jag har så många andra kycklingrecept här på bloggen som är mycket godare. 
Till exempel "världens godaste kycklingrätt" RECEPT HÄR >> Testa den om ni inte redan gjort det. Vi ses snart igen!

1 kommentar:

  1. Vad bra att ni testar recepten hela familjen. Jag har hittat ett kycklingrecept hos dig som jag skall tillaga i morgon. Skriver sen om det i bloggen. Det är den med knaperstekt bacon ovanpå.

    Tack för bra recept

    Ha en fin dag
    Malin

    SvaraRadera