torsdag 3 mars 2016

Mammas recept på porterstek

Det finns en maträtt som jag jublar högt över när jag blir bjuden på middag hemma hos mina föräldrar. Det är porterstek med potatis. Jag tror knappt att det finns något godare än min mammas porterstek och vet ni vad, jag har receptet :D Och vet ni vad som är ännu bättre? Ni ska få det! Det är inte bara receptet med citron, som jag skrev om tidigare idag HÄR >>, som jag jobbar med just nu. Jag jobbar även med bilderna till portersteken, jag vill gärna få ut dem snart då jag tänker att det skulle passa perfekt som söndagsmiddag. Maträtten (alltså portersteken) på bilden har mamma lagat och jag har fotat. En bra kombination tycker jag. 
Jag återkommer med receptet så fort jag kan, ett receptinlägg kräver både mycket tid och noggrannhet så det är inget jag slänger ihop på en kvart. På grund av det följer inte inläggen här på bloggen någon bestämd publiceringstid. Det kan dyka upp inlägg både på morgonkvisten, middagstid, kvällstid och mitt i natten. Allt beroende på hur min dag ser ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar