söndag 19 januari 2014

Förberedelser inför nästa vecka

Hej allihop, hoppas att ni har haft en bra helg och att kanske några av er har hunnit testa mitt pirogrecept :) Här hemma tog pirogerna slut i ett nafs, med fem matglada barn i familjen går det mesta åt ganska så fort. Kul när de gillar maten. Idag har jag och maken laddat inför nästa vecka med ett par kycklingpajer. Det är ju så skönt att ha lite mat förberett, blir mindre stress då helt enkelt.
Receptet knåpar jag ihop när barnen är i skolan imorgon, vi ses då!

2 kommentarer:

  1. Hej och hopp fina du !

    Hoppas att allt är väl med dig.
    Visst är det skönt att kunna förbereda lite till veckorna.
    Just pajer är så gott.
    Och för oss är det härligt att du delar med dig dina goa recept :)
    Visst är det åtgång med mat med många goa barn :)

    Ha nu en fin kväll och vecka !

    Jag ska försöka bli en bättre bloggvän men jag tror att du vet hur det är när man jobbar
    och har barn mm...

    Kram

    SvaraRadera
  2. Så smart att förbereda och underlätta matfrågan för den kommande veckan. Har tänkt tanken, men tyvärr inte kommit längre än så :-(

    Ha det gott

    SvaraRadera