måndag 28 april 2014

Fullspäckat schema


Här kommer en måndagshälsning från mig och Ludwig :) Inte klokt vad snabbt tiden går just nu och det är hur mycket som helst framöver. Med många barn i familjen är det alltid mycket vid denna årstiden, avslutningar, uppvisningar och klassresor. En av mina tjejer håller på att konfirmera sig också, jag kan knappt fatta att hon blivit så stor!! Och så har jag en duktig tjej som tillsammans med sina klasskamrater ska tävla i finalen i schackfyran. Finalen går i Västerås och det väntas bla övernattning för barnen. Spännande! Detta året är jag dessutom klassförälder i klass 8. Så just nu håller jag på att ordna en klassresa för min äldsta tjej och hennes klasskompisar, så planering och organisering är det som gäller för mig just nu. Kul, men samtidigt lite läskigt med så stort ansvar. 
Vad det gäller bloggen kommer det under en tid att bli lite längre hopp mellan inläggen som innehåller recept. De inläggen kräver mycket tid och planering och jag vill bara lägga upp genomtänkta och bra recept. Så nya recept kommer dyka upp lite då och då en tid framöver men kika gärna runt i receptarkivet så länge :)

2 kommentarer:

  1. Hej hej !

    Kan känna igen mig i det du skriver.
    Det är hel del nu och speciellt när man har några barn också :)
    Lycka till med planeringen.
    Vår äldsta tog konfirmationen förra sommaren.
    Det går fort.
    Ta hand dom dig med dina !

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då har du stora barn du med :) Ja, just nu hänger jag knappt med känner jag..
      Detsamma till dig, kram!

      Radera