torsdag 12 juni 2014

Sommarlovet börjar

Ett efterlängtat sommarlov har börjat idag, härligt för både mig och barnen :) På bilden ser ni Wilma som är familjens äldsta tjej, hon har slutat åttan idag. Det var med hennes klass som jag var iväg på en liten klassresa som jag berättat om tidigare här på bloggen (här). Hon går i en jättebra klass och resan blev så lyckad!

Med på bild fick även våra killar vara idag. Glass i stora lass för att fira in sommaren och allt kul som ska hända på sommarlovet. Mycket kul ska det bli, lata dagar, bada i poolen, käka glass, baka kaka, hälsa på mormor och morfar i deras husvagn i Falkenberg, spela minigolf, grilla korv, bada i havet och redan nästa vecka ÅKA TILL LISEBERG!! Åh vilken härlig tid vi har framför oss nu.. :D Jag tror att jag älskar sommarlov lika mycket som barnen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar