måndag 24 november 2014

Rabattkoder

Idag ska jag prova fram ett nytt julgodisrecept, det blir en tryffel med ett mörkt chokladöverdrag. En lite vuxen smak skulle jag tro att det kommer bli, en liten godbit som man får ta till kaffet utan att barnen hunnit käka upp dem innan. Jag gillar mörk choklad eller ja faktiskt all choklad, särskilt till en kopp kaffe efter maten. 
Det droppar emellanåt in rabattkoder som jag blir erbjuden att dela med mina läsare. Jag har inte hittat något snyggt sätt att få in det här på bloggen eftersom jag inte vill att ett sådant inlägg ska få ta för stor plats. Samtidigt känner jag att det kanske finns ett intresse bland er läsare att få ta dela av dessa rabattkoder?
Jag själv söker alltid efter rabattkoder när jag nätshoppar och de allra flesta gångerna hittar jag någon kod jag kan använda. Så kanske vore det idé att försöka skriva ut koderna som jag får skickat till mig, frågan är bara hur jag ska lägga upp det. Jag klurar vidare på det medan jag bakar julgodiset. Berätta gärna vad ni tycker, finns det ett intresse för rabattkoder?
Recept på tryffel med apelsin och mörk choklad finns nu HÄR >>

5 kommentarer:

  1. Hej Edith,
    Hos mig finns alltid ett intresse för rabattkoder (vi är två heltidsstuderande föräldrar som försörjer den här familjen). Dock drar jag öronen åt mig när det blir för mycket "reklamkänsla". Så jag tycker nog: rabattkoder i all ära, men håll gärna bloggen så reklamfri som möjligt. Jag menar inte att du inte ska ha reklam (tydlig reklam, som man lätt kan scrolla förbi, stör inte mig), men var rädd om bloggen, och läsarna.
    /Freja, som tidigare idag bjöd familjen på dina väldigt goda trekantiga grötbullar, samma familj som lite senare skrattade gott (läs rått) när jag visade dem hur det var tänkt att bullarna egentligen skulle se ut...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var roligt att läsa att du bakat grötbullarna, de blev säkert fina :D Både goda och mättande är de ju också, ett favoritbröd hemma hos oss.
      Stort tack för att du delar med dig av din åsikt. Om rabattkoder ska finnas på bloggen vill jag att de läsare som vill ta del av dem enkelt kan söka upp dem. Rabattkoderna får inte ta för stor del av bloggen tänker jag. De allra flesta koderna jag får ser jag som ointressanta men ibland dyker det upp koder som jag själv använder. Det är de koderna som jag i så fall tänkte lägga upp här på bloggen. Kanske framhäver jag dem även i något större inlägg i enstaka fall om jag tycker att det kan vara intressant för er läsare. Jag har ännu inte bestämt hur eller om jag jobbar vidare med detta. Jag tar gärna emot fler åsikter så jag vet om det överhuvudtaget finns något intresse för detta innan jag lägger ner arbete på det. Önskar dig Freja och alla mina andra läsare en bra dag!

      Radera
  2. Jag har nu lagt upp en klickbar länk längst upp i bloggen under headern, länken kallar jag för Rabattkoder. Klicka på den länken för att komma till de aktuella rabattkoderna. Sidan uppdaterar jag med nya rabattkoder då jag får något som jag tycker är intressant. Har jag ingen intressant rabattkod så blir sidan tom tills något nytt dyker upp. Sidan uppdateras löpande efter jag granskat de rabattkoder som skickas till mig. Just nu finns en rabattkod från Ellos som gäller året ut för er som är intresserade.

    SvaraRadera
  3. Tycker det fungerar bra med länken under headern, man kan välja att titta om man vill, för övrigt tycker jag att bloggen är helt suverän, hittar ju inlägg varje dag.

    SvaraRadera