söndag 1 mars 2015

Gardinbild

Gokväll allihop :) Undrar ni var jag håller hus? Idag har jag och maken varit ensamma hemma med Wilma och Ludwig. De andra busarna har varit hos moster Veronica hela helgen. De älskar att hälsa på henne och Anton som är sambo med Veronica. Extra kul blev det denna gången med övernattning också. Känns helskumt när inte alla barnen är hemma och vilken konstig tystnad det blir i huset. Nästan lite långtråkigt, skönt att de är hemma igen.
Idag när vi inte var så många hemma så blev det köpmat, det passade bra en lat söndag som denna. MEN det är inte meningen att det ska bli helt tyst här på bloggen även om jag inte har något gott recept att lägga upp just idag. Jag hade hoppats på att få visa mina vårfina gardiner som vi fixat med att sätta upp idag. Tyvärr blev det lite strul med gardinuppsättningen så mörkret kom innan vi blev klara. Ja, vi är faktiskt inte helt klara än. Typiskt! 
Bättre tur imorgon hoppas jag så att jag kan knäppa av en bild då. Vi ses imorgon, kanske med en gardinbild eller något annat.. Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar