tisdag 21 april 2015

Två damer som inspirerar mig

Go kväll på er allihop. Imorgon ska jag och Ludwig hitta på något som åtminstonde jag tycker ska bli spännande, kanske tycker Ludwig det med :) Det är nämligen ett städtest på gång. Jag har blivit allt mer intresserad av smarta och miljövänliga städtips. Helt onödigt att använda starka kemikalier när det inte behövs, eller hur? Det har ju gått lite olika städprogram på tv:n och ibland kommer det olika tips på Nyhetsmorgon på tv4. Jag är så inspirerad av Marlene och Marie-Louise, de är verkligen så duktiga och inspirerar mig mycket. Hoppas på att få se dem i något program snart igen. 
Imorgon ska jag testa något som jag snappade upp för ett tag sedan, det är ett riktigt smutsigt skämsobjekt som ska bli fint. Det ska bli så skönt att äntligen få det här lilla projektet gjort. Nu håller jag tummarna för att det blir bra fotoljus imorgon också så att jag kan visa en före och efterbild på mitt lilla städprojekt, det är inte helt lättfotat så jag har ingen aning om hur bilden kommer bli. Men viktigast blir att resultatet syns tänker jag. Jag återkommer imorgon igen. Hoppas att vi ses då.
Resultatet finns nu HÄR >>

3 kommentarer:

  1. Och DU är en tjej som inspirerar mig, till att laga mera mat och baka..

    Åter igen, igår hämta jag tre recept från DIG..

    så tack..

    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men tack snälla!!! Så kul att du gillar recepten och testar att laga och baka efter dem. Stor kram från mig till dig ♥

      Radera