söndag 7 juni 2015

Grillat och massa annat gott på födelsedagsfest

( Recept på den potatissallad som syns på bilden finns nu HÄR >>)

Ojojoj vilken fest med god mat och roliga lekar vi varit på idag. Tipsrunda och annat skoj blev det, bland annat en gissningslek som vi gjorde med hjälp av en ipad. Svårt att förklara hur leken gick till men kul hade vi. Det var min syster (på bilden) och vår goa tjej Fanny som slog ihop och firade sina födelsedagar tillsammans och det var mycket trevligt som alltid. Det har liksom blivit en tradition sedan många år tillbaka, att de firar tillsammans. Det har varit mycket hemligheter kring det här kalaset och jag har inte varit med i planeringen någonting utan fick bara njuta som gäst. Helt fantastiskt skönt. 
Jag hade kameran med mig så jag passade på att fota en del av allt det goda. Fler bilder ligger och väntar så jag hoppas på att få receptet på några av rätterna så att jag kan få tipsa er. För det bjöds på mycket gott :D
Nu finns recept på skinkcheesecake HÄR >>
På kalaset fanns även en mintkladdkaka (dock ej med på denna bilden) Recept HÄR >>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar