söndag 6 december 2015

Bästa receptet på fudge

Snart mina vänner ska ni få det absolut bästa receptet på fudge eller i alla fall mitt bästa recept på fudge :D Det här receptet fick jag för många år sedan när jag jobbade i en liten konsumbutik. Jag minns det som att någon av mina kollegor hade tryckt upp receptet på A4 papper för att dela ut det till våra kunder. Ett recept i butiken kan ju leda till merförsäljning, alltså att kunder köper med sig något mer än det som står på inköpslistan. Jag tror att det var tanken med just den här grejen. Själv var jag i 20-års åldern och hade precis flyttat hemifrån när jag plockade med mig lappen med det här receptet hem. Jag testade och jag lyckades och jag var sååå nöjd över mig själv när jag smakade på resultet. Godaste fudgen ever. 
Idag förstår jag att det inte var någon direkt talang som gjorde att jag lyckades. Jag har gjort den varje år sedan dess och jag lyckas varje gång. Det är ett himla bra recept helt enkelt.
Senare ikväll kommer ni att få det. Om allt går som jag planerat så publicerar jag det ca kl 18.00. Jag önskar er en fin 2:a advent.
Nu finns receptet på fudge HÄR >>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar