måndag 7 december 2015

Madame Edith i sociala medier

Gokväll allihop :D Vad kul att det är så många av er som kommer att testa mitt recept på fudge som jag lade upp igår (länk här) Här inne på bloggen känns det ganska tyst, det dyker väldigt sällan upp kommentarer här så ni som endast följer mig på bloggen undrar nog vad jag menar. Sedan jag började blogga för många år sedan så har kommentarerna flyttat ut från bloggen. Nu kommunicerar jag mer än någonsin med mina läsare men på ett helt annat sätt. Ett par tusen läsare följer mig på facebook >> Där kommunicerar vi både öppet och i privata meddelanden. Jag kollar facebooksidan ofta och svarar så fort jag kan. En mindre skara följer mig på Instagram >> och det är faktiskt där som jag har allra närmast relation med mina läsare. Till en början var jag skeptisk till Instagram men nu gillar jag det skarpt. Jag går ofta in och kikar på mina följares bilder för att få en liten bild av vilka ni är. *Nyfiken* Och så har jag min vanliga mail också. Det är en hel del läsare som skriver till mig där med, då brukar det både vara lite längre samtal och lite mer privat. Vill ni följa mig eller höra av er till mig är ni varmt välkomna. Min mailadress finns under fliken "kontakt" längst upp.

Denna veckan är det en del butiker som har extrapris på köttfärs så därför vill jag passa på att tipsa er om min goda baconlindade köttfärslimpa. Den är en riktig höjdare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar