tisdag 23 februari 2016

En undersökning

Hej allihop! Hoppas att allt är bra med er ♥ Här några mil utanför Jönköping kämpar solen med att kika fram bakom molnen. Det går ganska bra faktiskt för det är riktigt ljust och härligt ute nu. Våren är på gång och som jag har längtat. Förra året åkte vi iväg till Gran Canaria ett par veckor på våren, det var fantastiskt härligt men helt ärligt är den svenska våren svår att slå. Den är helt enkelt bara bäst. Allt blir så vackert under våren, varenda trädgård blir som en vacker tavla oavsett hur mycket arbete som ligger bakom den så är trädgårdarna alltid vackra på våren. Hos oss har det under åren flyttat in vitsippor i syrenbersån. Helt fantastikt fint. Under våren och sommaren ska vi lägga tid och arbete på att underhålla huset. Vi har massor av fönster som behöver målas i år och då menar jag verkligen massor. Det är härligt med ett stort hus men väldigt mycket jobb. Just fönstermålning tycker jag faktiskt är ganska roligt det är mest antalet fönster som känns lite tufft. Därför tänkte vi börja tidigt på våren så att vi kan ta några fönster lite då och då. Det är ju inte så kul att sätta av till exempel hela sommarsemestern till fönstermålning. Bättre att sprida ut det lite under året tänker jag. Jag tänkte även i detta inlägget be er om hjälp. Jag vill göra bloggen bättre. Det är mina receptinlägg jag klurar på. Målet är att recepten ska vara enkla och jag vill att recepten ska vara lätta att förstå. Idag lägger jag i högerspalten upp en liten undersökning med förhoppning om att med er hjälp få en bild över hur ni upplever det. Stort tack till er som vill vara med i undersökningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar