fredag 11 mars 2016

Kladdkaka med kinapuffar

Har ni testat mitt recept på kladdkaka med kinapuffar >> ? Idag tänkte jag baka den igen och stoppa i ett par rullar center i smeten. Smält kola i kladdkaka känns smaskigt och kanske blir den till och med lite mer kladdig då. Bra kombination tillsammans med krispiga kinapuffar på toppen. Jag är för övrig heltokig i just kinapuffar det är ju så gott! Choklad och krisp. Smaskigt smaskigt.
Den här kladdkakan ska vi ha till mellot imorgon, det behöver ju inte vara just en påse lösgodis till myskvällen. En riktigt god kladdkaka funkar lika bra. Jag räknar med att denna kladdkakan kommer att bli ganska mäktig så den kommer gott och väl att räcka till vår familj. 2 vuxna och 5 barn. Jag återkommer med bilden på den färdiga kladdkakan och receptet. Vi ses!

Nu finns recept på kladdkaka med kinapuffar och center HÄR >>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar