torsdag 3 mars 2016

Uppdatering av ett recept med citroner

Idag fixar jag och Ludwig en ny bild till ett av mina äldsta recept här på bloggen. Jag tycker både att det är roligt att ha samma stil på bilderna till recepten och så skäms jag lite för de gamla bilderna som ligger långt bak i bloggen. Jag har haft bloggen i många år nu och lärt mig lite om fotografering under årens gång. När jag började fota kunde jag till exempel fota mitt i natten och vara ganska nöjd med bilderna som jag fick till. Idag fotar jag aldrig i mörker utan arbetar bara med dagsljuset som kommer in genom fönstret. Därför är det lite extra kul att fota nu när ljuset börjar komma tillbaka och våren står på glänt.
Kanske kan någon av er gissa vilket recept det är vi jobbar med? Det finns som sagt här på bloggen med en halvtrist bild. Just det receptet har blivit ganska populärt på sista tiden då jag sett att det dykt upp på flera forum som jag är aktiv i. Lättbakat är det också, ett riktigt "Edith-recept"

Nu finns receptet HÄR >>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar