fredag 16 oktober 2015

Fyllda köttfärsbiffar

Oj vilken mörk yta biffarna fick nu när jag ser dem på bilden. Så kan det bli när man fotar mat :) Goda blev de i alla fall och jag upplevde inte alls att ytan blev så hård som det ser ut. Jag drog in lite gul färg i bilden det kanske var det som gjorde det. Jag får skylla på det i alla fall. Hur som helst och som sagt så blev de riktigt goda. Jag gjorde vanliga köttfärsbiffar och fyllde dem med ost och skinka, man skulle ju kunna ha använt en lagrad ost för att få tydligare ostsmak men jag körde på en vanlig hushållsost. Det var det som jag hade hemma. Ett kul sätt att piffa upp en vanlig köttfärsbiff.
Jag kommer att skriva in ett exakt recept på hur jag gjorde men vill ni inte vänta på det så följ receptet på någon av mina andra fyllda biffar och byt bara ut fyllningen i receptet mot ost och skinka. 
Trevlig fredagkväll till er allihop!
LÄNK till receptet finns nu HÄR >>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar