fredag 16 augusti 2013

Älskar att få höra när ni testat (och lyckats) med mina recept!

Tack för dina härliga recept,nu har jag provat både frallor av rågmjöl och päronkakan:) Och jag har lyckats!!! jättegott säger jag som inte är nån mästare i köket:)Ha de gott...kramiz
SvaraRadera
Svar
  1. Men åh vad roligt!! Min tanke är att skriva recepten så enkla som möjligt utan en massa krånglig text. Jag tycker själv att det kan vara knepigt när det är långa meningar bara för att förklara en enkel liten sak som egentligen skulle kunna förklaras med bara några få ord.

    Och som jag nämnt tidigare så vill jag att alla ska klara av att baka efter mina recept oavsett tidigare erfarenhet. Recepten som jag lägger upp här på bloggen är till för mina läsare och inte ett sätt för mig att visa mig duktig på. Vill man hitta recept som tar flera timmar att arbeta med så hittar man inte dem hos mig. Nä, smidigt, lätt och framförallt gott det är min melodi det :)

    Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar