söndag 13 oktober 2013

Underbart god cheesecake

Hej på er denna sena söndagskväll :) I lördags fikade vi den supergoda cheesecaken som ni hittar i föregående inlägg, det var första gången men ABSOLUT INTE sista gången som jag bakade den. Alltså gud vad god den var och vad snabbt den tog slut här hemma, vi hade två fikagäster på besök och båda tyckte också att den var jättegod. Jag har redan nu planerat att detta ska vara kakan som jag ska bjuda på under uppesittarkvällen 23 dec. Då brukar vi och resten av familjen samlas hemma hos oss vaka in julafton. 
Just då kommer cheesecaken att passa perfekt tillsammans med lite julgodis, pepparkakor och ett underbart julkaffe och det bästa av allt är att jag kan förbereda den redan den 22 dec istället för att behöva stressa in i det sista. Det gillar jag!

2 kommentarer:

  1. Jag kommer att pröva, ska testa först, behövs egentligen inte, för jag litar på dig, men sen blir det till adventskaffet med buffé!
    Kram och tack

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag lovar dig att det kan inte bli annat än bra med denna kakan till adventskaffet. Sååå god!!

      Radera