söndag 5 oktober 2014

Målat och testat fram ett nytt recept

Hej på er, hoppas att ni har haft en bra helg. Själv har jag bott i målarkläder nästintill hela helgen för att komma ett steg närmare färdigställandet av en möblerbar hall på övervåningen. Jag fick lite eld i baken efter förra avsnittet av tidsjakten som går på svt, där tog de upp vikten av att färdigställa påbörjade projekt och att det sparar både tid och ger energi. Även om man innerst inne vet det där så är det bra att bli påmind ibland :)
När jag inte har målat har jag faktiskt hunnit med att baka lite också, denna gången testade jag fram ett nytt recept på ett lite grövre hamburgerbröd. Jag och familjen tyckte att det blev väldigt gott så det receptet ska ni få av mig imorgon, hoppas att ni kikar in till mig då igen.
Nu hittar du receptet HÄR >>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar