fredag 5 februari 2016

Dessert till melodifestivalen

Trevlig fredag allihop! Jag och Ludwig ska precis sätta igång att göra lite smaskens som vi ska ha till melodifestivalen imorgon. Ska ni kolla? Jag tycker så synd om Anna Book som med låten Himmel för två blivit diskvalificerad. Säkert har ni hunnit läsa om detta redan, om inte så kan ni lätt googla fram information om det. Det lilla jag vet har jag läst på Camilla Läckbergs Instagram, hon är ju textförfattare till låten och har berättat lite där. Camilla är för övrigt en riktigt härlig tjej som bjuder massor på sig själv, hon lägger mycket tid på sitt Instagramkonto och uppdaterar ofta. Hon svarar även ofta på läsarnas frågor och kommentarar. Ni hittar henne på @lackberg
Jag återkommer med vår lilla mellodessert så fort jag kan. 

Nu finns receptet HÄR >>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar