tisdag 2 februari 2016

Förbereder ett smaskigt recept med daim

Jag har två stycken daim som har legat i skafferiet ända sedan jag bakade julgodis. Hur har jag lyckats hålla tassarna borta? Långt upp och långt in i skafferiet, det brukar funka för att hålla mig och de andra chokladälskarna här hemma borta från godiset. Med lite tur så kanske man glömmer att det ligger där.
Nu tänkte jag i alla fall att det var dags att baka något gott av de här chokladbitarna så strax dyker det upp ett nytt recept med daim här på bloggen. 
Några recept med daim finns redan i receptarkivet tex. HÄR >> HÄR >> HÄR >> HÄR >>

Nu finns receptet på kladdiga daimrutor HÄR >>

1 kommentar:

  1. Would you like to get 30 bitcoin-related downline referrals per month, absolutely free?

    Here's Exactly How To:

    1. Claim 3,000 min. (50,000 max.) free satoshi per 24 hours from the Mellow Ads Faucet.

    2. Start a 1 day banner campaign (define the budget with all your collected satoshis) promoting a bitcoin related referral link.

    3. When the campaign expires, re-claim and re-start.

    SvaraRadera